2011. augusztus 31., szerda

Ég veled szerelmem....elválunk egy időre.(9 hónapra)

Kevés olyan dolog van a világon ami jobban érintene stresszesen, mint a nyár vége. Pontosan az Augusztus vége, mert nyár az kb. Szeptember háromnegyedéig még tartani fog. Ez a nyár megérdemli, hogy szót ejtsünk róla, és tisztelegjek neki 1-1 nagyszerű muzsikával. Természetesen nem üti a híres 2008 nyara "Last Night" mércéjét, de nem panaszkodhattam.... :)
Következzék 2011 forró nyarának Top 10 zenéi.

10.
Adele Rolling - In The Deep-je azért került az utolsó helyre,mert még javában vizsgáztam mikor megjelent, és a hónapok alatt rongyosra hallgattam és szinte már-már meguntam. Ellenben a Romkertben jó kis mixel örvendeztetik meg a jó népet.


9.
Wiz Khalifa Black - And Yellow G-mix ft. Snoop Dogg, Juicy J & T-Pain. Nem kell rémüldözni, nem raktam "kis szerelmem" ilyen hátra. Szintén egy jó romkerti tombolóssal állunk szemben.

 

8.
Wawa- Sombrita. Nincs különösebben mit hozzáfűzni. Dög melegben a konyhában autentikus bolognai spagetti főzése közben kiváló, hála a Radio Face-nek. Na és vajon hol megy még? :)

  

7.
Dj Antoine vs Timati feat. Kalenna - Welcome to St. Tropez. Igazi nyári R8-al száguldó, jó csajok  táncolnak videója van. Sajnos csak nem rég fedeztem fel magamnak.

 
6.
Black Eyed Peas - Just Can't Get Enough. Romantikus emlékem fűződik hozzá a nyárból...túl romantikus. Már-már szinte erotikus :D
 

5.
Nari & Milani And Cristian Marchi feat. Luciana - I Got My Eye On You. Rúd zene ízig vérig.(azért  mindegyikre lehet alkotni valamit) Van egy rész, ahova kötelező egy spárga! De a Romkertben is megállta a helyét.

 
4.
LMFAO - Party Rock Anthem. ÚÚúúú.Evry day m Shufflin. Igazából először utáltam, mert nem szeretem ezt a...nem is tudom minek nevezzem stílust, meg különben is hogy néztek ki? De aztán belopták magukat a szívembe.
 

3.
Nicki Minaj - Super Bass. Számomra az év felfedezettje ez a nő. Ehhez a számhoz inkább balatoni élmények köthetőek, mint romkerti, azon kívül ez az a szám számomra, amit ha bekapcsolok jó kedvem támad. Nem egyszer használtam 1-2 dráma után.


 

 2.
Sak Noel - Loca People. Igazából a héten már úgy voltam vele, ha meg hallom valakitől, vagy kiírja valahova, hogy "all day.all night..." lelövöm! De végül is meghatározta a nyarat ez a sláger, bár a klippje borzalom,és nem kicsit ironikus, hogy hozzá költöttük egy buliban azt hogy, "Viva Real Madrííííd!!!" de csak is ahogy Özil visítja.

  

1.
Snoop Dogg - Wet (David Guetta remix) Tudom lelőttem a poént az elején, hogy ki is esélyes a dobogó legfelső fokára. Nem lehet más, mint Snoop. Hál' Istennek játszották is rendesen mindenhol, jóó sokat. Lehetett megőrülni Romban. Egyetlen dolog szúrta a szemem (fülem) a nyáron, az pedig a cenzúra. Neharagudjanak, de jobban szeretem Snoopot " Nedvesen(Wet)" mint "Izzadtan(Sweat)".

  

Biztosan, sőt tuti rengeteg számot hagytam ki amit 2011 nyara termelt, de azt úgy is falra raktam. Ez pusztán töredéke amihez kellemes emlékek köthetőek számomra, és tipikus nyári sláger.Könnyes búcsút veszek a hosszú-hosszú-hosszú idő óta első vidámságban, mókában, és kacagásban gazdag féktelen forró nyártól. Sokat tanultam az emberekről, meg erről arról és nem felejtek... :D Jövőre még jobb lesz mert mi lesz? Na mi lesz? Na hova megyünk? Lengyelországba megyünk EB-re! Éjjenhurrrááá.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése